ارزیابی و درج آثار جدید در گالری آنلاین

از میان آثار دریافتی طی دو روز اخیر،‌ چهار اثر تازه در مرحله ارزیابی پذیرفته شدند و در گالری آنلاین سایت قرار گرفتند. آثار رسیده با تکنیک های نقاشی و میکس مدیا هستند. برای مشاهده آثار ارزیابی شده در مرحله اول، به این صفحه مراجعه کنید. فردا،‌ آخرین روز ارسال اثر برای نمایشگاه می باشد.

2 پاسخ
  1. زهرا اسحاقی گفته:

    سلام
    خیلی خوبه که چنین فراخوانی رو میتونیم ببینیم، مخصوصا برگزاری آن در شهر ساری، همه‌ی رویدادهای مهم در پایتخت هستند و این رویداد ازین نظر حائز اهمیت است که دیگر شهرهای کشور هم میتونن شاهد رویدادهایی با چین عناوین جذابی باشند.
    اما دریافت مبلغی برای راهیابی آثار به نمایشگاه و همچنین برداشتن درصدی مبلغ از سمت گالری با هم در تناقض اند، یا باید مبلغی برای ورودی گرفته شود یا از فروش درصد برداشته شود.
    البته با دیدن آثار راه یافته به گالری آنلاین شما میشود دید که نمایشگاه آنچنان انسجام ندارد، وجود نقاشی ای از یک گلدان با گل در بین آثار راه یافته نمیتواند نشان دهنده‌ی هویت زن ایران باشد.

    امیدوارم در آینده شاهد بهبود روند نمایشگاه های بعدی باشیم.

    پاسخ
    • ووآرت گفته:

      سلام. وقت شما بخیر. از شما به خاطر اینکه نظرتون رو ارسال کردید، تشکر می کنیم. در مورد سوال اول شما باید گفت که حق با شماست و ووآرت هم همین نظر رو داره، اما چون ووآرت خودش گالری نداره، باید تا حدودی با شرایط گالری ها همراهی کنه. ان شاالله در آینده با گسترده تر شدن کار و افزایش توان ووآرت، می تونیم با گالری هایی همکاری کنیم که قبول کنند درصدی از فروش آثار دریافت نکنند یا هزینه ای از هنرمندان دریافت نکنند. مسئله علیرغم سادگی، مقداری پیچیدگی داره که باید به دقت حل و فصل بشه.
      در مورد اینکه فرمودید نمایشگاه آنچنان انسجام ندارد، با شما موافق نیستیم. چون در درجه اول موضوع نمایشگاه یکسان هست و غیر از آثار غیر فیگوراتیو،‌ سایر آثار انتزاعی یا سمبلیک (مثل گل مورد اشاره شما) هم در همین راستا پذیرفته شدند. گرچه شاید گفته بشه که روی اثر انتزاعی یا سمبلیک می شه عنوان های مختلف گذاشت، اما عنوان این آثار و محتوای اونها، نامرتبط نیستند و به همین با نظر کیوریتور پذیرفته شدند. رویه ای که برای نپذیرفتن تعدادی از کارها هم مد نظ قرار گرفته شده و رد شدند.
      مجددا از شما بابت لطفی که داشتید و پیام مفصلی که ارسال کردید، صمیمانه تشکر می کنم. قوت قلبی ارزشمندی برای ما بود.
      با احترام.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *