انتشار خبر نمایشگاه در وبسایت تئاتر گاریبالدی و افزایش تعداد هنرمندان

اولین اطلاع رسانی نمایشگاه «زن ایرانی به روایت زن ایرانی» در وبسایت تئاتر گاریبالدی منتشر شد.

با آغاز مراحل طراحی و چاپ بروشور و کاتالوگ نمایشگاه، بنر اولیه خبر برگزاری نمایشگاه «زن ایرانی به روایت زن ایرانی» در اسلایدشوی وبسایت بنیاد تئاتر گاریبالدی منتشر شد که می توانید در این لینک مشاهده کنید.

با برنامه ریزی اولیه ووآرت و موافقت سرپرست بنیاد تئاتر گاریبالدی مودیکا، جناب آقای Tonino Cannata نمایشگاه با هدف ارائه آثار ۱۰۰ عکاس زن ایرانی برگزار می شود که در عنوان خبر تنظیم شده نیز این موضوع بیان شده است. از این رو با خوشحالی باید اطلاع داده شود هنرمندان تا روز دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت برای ثبت نام در بخش تک عکس نمایشگاه، مهلت دارند.

با توجه به ارزش هنری بالای آثار، میزبان نمایشگاه پیشنهاد تکرار آن را در روزهای ۳ تا ۲۵ آگوست ۲۰۱۹ برابر با ۱۲ مرداد تا ۳ مهر ۱۳۹۸ را دادند که این موضوع نیز در تیتر خبر وبسایت درج شده است. اما با توجه به شرایط بسیار سخت مالی که نوسانات ارز در تأمین هزینه نمایشگاه بر ووآرت تحمیل کرد، این موضوع در دست بررسی است.

در این جا بهتر است با افتخار بیان شود از آنجا که بر اساس توافق اولیه و بر خلاف عرف مرسوم، در مسیر حمایت از هنرمندان نوظهور، ووآرت هیچ مبلغی از فروش آثار را به خود اختصاص نمی دهد، در جهت برگزاری با بهترین کیفیت نمایشگاه، تأمین هزینه ها با سختی هر چه تمامتر در حال انجام است.

در انتها شایسته است بیان شود عکس انتخاب شده برای این خبر، اثر هنرمند عکاس، سرکار خانم «سِروه تیمّن» است که جزو بهترین آثار این نمایشگاه به حساب می آید.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *