تغییر زمان برگزاری نمایشگاه

تغییر زمان برگزاری نمایشگاه

به دلیل فراگیرشدن بیماری کورونا زمان برگزاری نمایشگاه «زن ایرانی به روایت زن ایرانی» تغییر کرد.

با توجه به شرایط گالری و همکاران برگزاری این پروژه در ایتالیا، به سبب محدودیت های قانونی اعمال شده توسط دولت ایتالیا برای پیشگیری از گسترش بیماری کورونا، امکان برگزاری نمایشگاه در بازه زمانی تعیین شده، وجود ندارد. بدیهی است که زمان برگزاری جدید بر اساس شرایط محل برگزاری نمایشگاه، تعیین و از طریق رسانه های ووآرت اطلاع رسانی خواهد شد. به نظر می رسد با توجه به برآوردهای زمانی سازمان های جهانی بهداشت درباره روند افت و خیز این بیماری، این زمان زودتر از خرداد ماه نباشد.

در مسیر ارائه اطلاع رسانی های مربوط به نمایشگاه، ویدئوی تبلیغاتی در اینستاگرام ووآرت منتشر گردید. اما علیرغم آماده بودن سایر اقلام تبلیغاتی، انتشار این موارد تا مشخص شدن زمان برگزاری نمایشگاه و درج تاریخ در آنها به تعویق می افتد. شرکت کنندگان محترم می توانند جهت ارائه نظرات خود از طریق پاسخ به ایمیل ارتباطی با ووآرت در ارتباط باشند.

This post is also available in: English

2 پاسخ
  1. فاطمه هاشمی گفته:

    با عرض سلام و درود
    من بانویی خانه دار هستم که در زمینه طراحی رئال و نگارگری مشغول میباشم. بسیار علاقمندم که کارهای هنری ام در نمایشگاهای مختلف شرکت داده شود.بدین جهت از شما عزیزان راهنمایی خواستارم .قبلا از کمک و همکاری شما عزیزان سپاسگزاری میکنم.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *