نظرات شرکت کنندگان در اولین نمایشگاه نقاشی و میکس مدیای زن ایرانی ووآرت

صفحه مربوط به ثبت نظرات شرکت کنندگان در نمایشگاه ایجاد شد.

این صفحه با هدف دریافت و ثبت نظر هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه نقاشی و میکس مدیای «زن ایرانی از نگاه زن ایرانی» ایجاد شده است. یکی از انرژی بخش ترین بخش های نمایشگاه، دریافت بازخورد نظرات هنرمندان حاضر در نمایشگاه بود. بواسطه فعال بودن ووآرت در شبکه های اجتماعی مختلف، این نظرات در فضاهای مختلف مانند تلگرام، اینستاگرام، کامنت های سایت و ایمیل پراکنده هستند. محتوای این صفحه که توسط ووآرت بروزرسانی می شود، آرشیو آنها می باشد.

همچنین هنرمندان می توانند پیام خودشان را بطور مستقیم در بخش کامنت های این پست ارسال کنند. نظرات شما می تواند هم به ما در بهتر شدن خدمات کمک کند و هم برای هنرمندانی که در آینده مایل به بررسی سوابق این گروه هستند، یک آرشیو مستند و باارزش باشد. لطفا پیام خود را در بخش نظرات درج کنید. از شما صمیمانه تشکر می کنم.

با احترام، مدیر ووآرت.

4 پاسخ
  1. Fatemeh rostami گفته:

    باسلام . خداقوت میگم خدمت همه مسئولین وعزیزانی که جهت برپایی این نمایشگاه نقش داشتند و زحمت کشیدند و هنرمندانی که دراین نمایشگاه شرکت کردند، من خیلی خوشحالم که درکنارشون حضور داشتم . امیدوارم همچنان این فعالیت ها ادامه داشته باشه وهنرمندان جوان نقاش دیده بشن.. و خیلی خوبتر میشه اگه این فرصت شرکت در نمایشگاه های خارج از کشور برای هنرمند نقاش هم فراهم بشه و فقط عکاسی نباشه. متشکرم

    پاسخ
  2. ارمان جدیدیان گفته:

    با سلام و با تشکر از فراخوان عکاسی
    خواستم خواهش کنم در صورت امکان فراخوانها و داوری عکسها با موبایل و دوربین از هم جدا باشند چون در هر حال عکاسی با موبایل کیفیت لازم برای داوری کارشناسان رو نداره و بهتره با عکسهایی که با موبایل گرفته شده ارزیابی بشه و در جایگاه پایین تر قرار بگیره
    سپاسگزارم

    پاسخ
  3. ارکیده هدف جو گفته:

    با سلام و تشکر از شما.

    خوشحالم که در این زمانه که متاسفانه به شیوه هایی کاملن غیر حرفه ای و حتی تا حدی بازاری و به اسم حمایت از نقاشان، نمایشگاه های گروهی توسط برخی کیوریتورها برگزار می شود، کسانی مثل شما با ظرافت و حساسیت و دلسوزانه و با نگاهی حرفه ای این کار را انجام می دهند. این مایه ی دلگرمی است. و از این که با شما تجربه ی نمایشگاه در ساری را داشتم احساس خوبی دارم.امیدوارم روز به روز دستاوردهای غنی تری از عملکردخالصانه تان داشته باشید.

    تنها بخشی که من به طور کلی مخالفم و اصولن در خارج از فضای مدرسه و دانشگاه جایی برای آن در عرصه ی هنر نمی بینم -و البته این نظر کاملن شخصی است-، به مسابقه و رقابت گذاشتن آثار پس از اتمام نمایشگاه ها است که فکر نمی کنم تاثیری در ارتقاء و رشدِ جان و ماهیت آثار یک هنرمند در ادامه ی حرفه ی هنریش داشته باشد.
    کاش رقابت ها حذف می شد و فقط نقد هنری درست و تخصصی در میان می ماند.

    در مجموع به خاطر بودنتان، حسن نیتتان، و زحماتتان از شما سپاسگزارم .

    پاسخ
  4. shadibaghaei گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه هنرمندان و هنر دوستان و تیم حرفه ای ووآرت و فستیوارت که به حق از دل مایه گذاشتن برای بهتر شدن این نمایشگاه .
    چه از نظر داوری چه برنامه ریزی هایی که انجام دادن و همینطور پوشش های خبری که انجام شد
    آرزوی موفقیت دارم برای همه عزیزان علی الخصوص هنرمند ایرانی که همه جای دنیا بدرخشه

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *