پایان نمایشگاه زن ایرانی به روایت زن ایرانی

پایان نمایشگاه زن ایرانی به روایت زن ایرانی

نمایشگاه زن ایرانی به روایت زن ایرانی در شهر مودیکای ایتالیا به پایان رسید.

این نمایشگاه، با همه سختی هایی که برای ما داشت، به انتها رسید. قطعا تصور آن برای شما سخت است. اما نتیجه ای که به دست آمد، یک گام ارزشمند برای یک رویداد مستقل و ارزشمند بود. سخن من بیشتر با هنرمندان نوظهور و آینده دار است. حالا شما می توانید هر جای این دنیا که هستید، بگویید که در یک نمایشگاه مهم در ایتالیا شرکت کرده اید که از آن استقبال زیادی شده است. می توانید لینک خبرهای آن را برای دوستانتان بفرستید، ویدئوها را به دیگران نشان بدهید و بگویید «ارزشش را داشت!» شاید روزی ووآرت کارش را ادامه ندهد. برای همین تصمیم گرفتم گواهی صادر شده برای شما، از طرف یک بنیاد بین المللی معتبر فرهنگی صادر شود تا ارزش تاریخی خودش را حفظ کند. شما در نمایشگاهی شرکت کردید که آثار طی دو مرحله ارزیابی و داوری شده است، برای آن تبلیغات گسترده چاپی انجام شده و منتقدان و هنرمندان شاخص درباره آن و در کاتالوگ آن شرح نوشته اند. پوشش خبری گسترده این نمایشگاه در خبرگزاری های ایتالیا که با عنوان «DONNA IRANIANA RACCONTA DONNA IRANIANA» شناخته می شود، نشانه موفقیت آن بوده است. شما می توانید با جستجوی همین عنوان، خبرهای زیادی پیدا کنید. در یادداشت بعدی که در وبسایت منتشر خواهد شد، لینک هایی از این خبر که در رسانه های اینترنتی معتبر منتشر شده اند، درج می شود.

ووآرت توانست به تعهداتی که در بخش مزایای فراخوان اعلام شده بود، عمل کند. بر اساس قول و رویه گالری گاریبالدی، گواهی های حضور هم در همین هفته (هفته کاری در ایتالیا) صادر و ارسال می شود. هزینه آثار فروخته شده، صرفا با کسر مبلغی که شرکت واسطه برای انتقال آن به ایران دریافت کرد، در همین هفته به حساب هنرمندان واریز می شود.

سرنوشت آثار

همانطور که قبلا اشاره شده و در بخش سوال و جواب های نمایشگاه پاسخ داده شده است، تصمیم گیری درباره آثار چاپ شده ای که در نمایشگاه به فروش نرفته اند، بر عهده ووآرت است و از آنها صرفا برای مقاصد غیر اقتصادی استفاده خواهد کرد. یعنی حق فروش آنها را ندارد. از بین آثار، ۱۵ عکس به گالری گاریبالدی هدیه شدند تا خاطره خوب این نمایشگاه، ماندگار تر باشد. یک اثر به مدیر گالری اهدا شد و برای باقی آثار، به شکل مقتضی تصمیم گیری خواهد شد.

کاتالوگ نمایشگاه

با توجه به ادغام شدن آثار دریافت شده در فراخوان اول و دوم، کاتالوگ حاصل مجموع آثار شرکت کنندگان در نمایشگاه خواهد بود. به همین دلیل مقداری در تنظیم و ارسال آن تأخیر ایجاد شد که ان شاالله تا اول مهر، برای همه هنرمندان شرکت کننده ارسال خواهد شد.

در انتها از همه هنرمندانی که همراه و همدل بودند، تشکر میکنیم. حرف های تلخی هم برای نگفتن می ماند که بعنوان تجربه، در سینه نگه می داریم.

  • با احترام، علی اصغر کلانتر.
  • سه شنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۸
  • بابلسر

 

 

This post is also available in: English

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *